Khamis, 23 Julai 2009

Renovation tyme 4 2010











Mahligai indah cinta bersemi telah dlm pengubahsuaian bagi memenuhi progrem-progrem perancangan masa depan Brunei Kumbang / Kumbangmu. Tempat ruang gathering, ruang permainan pingpong, mosalah, dan ruang sewa khas, dan Office Arbisyam contruction & Brunei Kumbang.

5 ulasan:

Cucu Nini berkata...

Pada masa ani, contact2 di sini dan Malaysia sedang dalam process establishing TMCP technology di KL. Kalau berjaya, technology tersebut akan di pasarkan di Thailand, Indonesia, Philippines dan Brunei. Mungkin Arbisyam Construction berminat untuk "look into it", sila refer package mengenai TMCP yang diberi beberapa tahun yg lepas. It's cost effective dan technology tersebut juga digunakan semasa "reconstruction of Banda Acheh" selepas bencana Tsunami. InsyAllah, nanti sharing business plans untuk market di Southeast Asia.

Brunei Kumbang /Kumbangmu berkata...

cuci nini ok tew kita sll ingin mnedgr yg terbaik dri cihm yg penuh memanadang kedpn dan menanti ketempilan yg len juaaa, biar ada wawasan untuk bersainggg. good cucu nini nati kita bincangakan bersama...semuga sihat sll. aminn

Cucu Nini berkata...

InsyAllah nanti bincang. Wawasan untuk bersaing secara sihat mesti ada. Kan mencapai cita2 asal ie. membuka perusahaan sendiri & objective utama adalah untuk membantu ahli2 keluarga cihm dari segi memberi pekerjaan (bagi yg inda keraja), dan memberi "signal" supaya jgn terlalu beharap utk dapat keraja disektor kerajaan. Tidak dilupakan juga tanggungjawab sosial ie. membantu mereka yg kurang nasib baik dan yg sewaktu dengannya.

Brunei Kumbang /Kumbangmu berkata...

alhamdulilah cucunini, muga engkaulah pembuka minda dn perintis jln bgi cihm...lebih2 lagi mama n babahmu mempunyai pengertian sejuta ilhm dlm khal ani dn mempunyai semgat d atas awan..senang menerima kenyataan..

segala minda to buat koleksi dulu, then nanti bru d pucang2 mengikut situasi dn situasi yg berlaku...

Nah kalau u udh mula memikirkan tentang Cihm bermakna u are not alone...lagi pun d pandang dari seganap sudut kosong semua keluarga cihm ada daya kemahirannya yg tersendiri jd sudut kosong ani agar dpt dsatukan berkerrier d bwh panji2 cihm, apa yg penting jadikahlah cihm among top 10 d Brunei Darussalam dlm segenap kehidupan...amiiin

Cucu Nini berkata...

InsyAllah dapat diusahakan. Nanti sharing status project dari sini dan cari jalan supaya kitani dapat involve tanpa membuat pelaburan kewangan yang banyak. Yang penting ada sokongan moral dan semangat yg kuat.

Will be in touch..

Powered by Olark